Renew Insuran & Roadtax TANPA Perlu Keluar Rumah, TANPA Perlu Geran Original


Adakah Anda Sibuk ?


  • Tiada masa untuk uruskan insuran dan roadtax anda ? 
  • Tak nak menempuh masa queue yang lama di pejabat insuran, pejabat pos atau JPJ untuk urusan insuran dan roadtax anda?
  • Anda tak nak pening kepala anda untuk bayar runner untuk uruskan kedua-dua insuran dan roadtax anda


Biar kami saja ler yang uruskan insuran dan roadtax anda. 

Kami menawarkan perkhidmatan baharui 
Insurans dan Roadtax 
kereta secara ONLINE dan OFFLINE








  •  Kami buat dari A to Z… Dari buat insuran, roadtax dan sehingga bantu anda untuk membuat claim (jika anda perlu buat claim dengan syarikat insuran)

  • Kami tidak akan ambil pun duit runner..Jimat RM30

  • Dokumen diperlukan hanya salinan covernote tahun lepas atau salinan geran sahaja

  • Insuran dan Roadtax akan diserah by hand ke rumah atau pejabat anda (mengikut kesesuaian anda).

  • Anda tak perlu risau pasal NCD anda. Semua dah online sekarang… Walau anda renew dari syarikat insuran mana sekali pun pada tahun-tahun lepas, NCD tetap sama dan tak akan susut nilainya.

  • Saya akan usahakan insuran dan roadtax anda diterima dalam tempoh masa 24 jam sebaik sahaja saya terima order dari anda.


Bagaimana Untuk Berurusan
Dengan kami?







Langkah #1… Wassap No Plet Kereta dan Model Kereta Anda ke 019-344 2370

Contoh wassap “WSE7805 Nissan” dan hantar ke 019-3442370.

Note : Kalau nak segera, boleh wassap terus covernote atau salinan geran kepada saya


Langkah #2… Tunggu saya reply wassap anda

Langkah #3…. Saya akan sediakan quotation untuk anda

Langkah #4…. Sesi perbincangan dengan anda (menerusi wassap, SMS or call)

Langkah #5…. Jika semua setuju, saya akan beri no akaun bank dan proceed untuk renew insuran dan roadtax anda

Langkah #6…. Saya akan uruskan penghantaran insuran dan roadtax kepada anda sebaik sahaja payment diterima.

Note : Biasanya akan ambil masa 1 hari bekerja
sebaik sahaja saya terima payment dari anda.


Anda Nak Quotation or Nak Minta Saya Remind Anda Jika Insuran/Roadtax Anda Dah Nak Expired ?

Wassap Saya 019-344 2370 atau Isi sahaja borang di bawah ini:-